Onsdag

Ledig dag idag.... Var tänkt att jag skulle åka in till stan och lyssna på lite om framtiden osv.. men det var tydligen inte viktigt så jag behövde inte.. det varade ändå bara i 20 min.

Okej såhär ser april månad ut:
Fredag: Prov i psykologi
måndag: prov Engelska Cambridge
torsdag: inlämning av litteratur arbetet
måndag: inlämning av OK, amen och hålla i lektion om Naturreligioner

Sedan tror jag att det bara är inlämning av projektarbetet som är kvar om jag inte minns fel.... och det ska in i slutet av maj så ja är inte så orolig över det....

Jobbigt bara att allt nästan ligger omlott hela tiden.. är man klar med en sak är det bara att börja ed nästa... *suck*
well thats it.. thats life... skönt att vi tar studenten om mindre än två månader... helt sjukt.

Nu ska jag gå och plugga inför psykologiprovet... eller nej... har redan läst alla anteckningar typ tre gånger... ska nog gå och slappa med papi som är hemma och är sjuk idag.. stackars liten.. =P undra vad vi ska laga för mat... jag börjar bli hungrig och klockan är bara halv fyra =P

puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Feel free to busa. ;) Hehe. Jodå, problem med axeln bara men annars är det kalas. Själv då?

2008-04-16 @ 18:13:31
URL: http://emmapson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0