Och reaktionerna på det hela


Ja, idag har folk skrattat åt en. Eller folk, snarare Desse och Robin. Trogna BK.

Vi har fått lakrisklubbor av Desse.
Robin (tänker): Erika verkar ha lite lakris mellan tänderna. Bäst jag är schysst och talar om det.
Robin: Erika, gör så här. *han gör ett stort flin*
Erika: *gör ett stort flin*
Robin (tänker): Åh jävlar!! Hon har mycket lakris!!
Robin: Du har lite lakris mellan tänderna.
Erika (sur): Nej, det har jag inte.

Så efter Robin upptäckt det fortsatte kommentarerna under dagen.

"Har ni sett Erikas tänder än!?"

"Okey, hej då. Ta det lugnt med tänderna!"

"Oj, jag trodde hon ramlade. Det hade ju inte varit bra, det räcker ju med tänderna liksom."

"Hahaha! Såg du, Robin? Haha! Hon skrattade! Hahaha!"

"Ska du ha så i tio dagar! Haha, gud va kul vi ska ha!"

Ja, trevliga klasskamrater man har. En trodde faktiskt att jag hade börjat snusa. Men det är som mor sa, "Det är bara att bjuda på sig själv, skadeglädje är ju den sanna glädjen."

Annars så har det varit en riktigt bra dag. Har mest suttit och ritat. har dessutom varit pigg och glad och solen lyser. Solade t.o.m. lite när jag kom hem. Myyys!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0