Kort och gott - påsken


Vet ni vad jag kom på? Det har nyss varit påsk och jag tror inte jag har nämnt det en endaste gång här på bloggen. Katastrofalt. Så vi tar helt enkelt påskhelgen långt i efterhand.

Skärtorsdag. Gick upp. Tvingade mig till skolan. Överlevde. Tog mig hem. Snodde påskkärringarnas godis. Åt upp nästan allt. Mums.

Fredagen. Ledig! Sov, sov och sov. Vaknade. Buss till Uppsala. Buss hem. Buss till Uppsala. Dansa. Buss hem. Jag älskar att åka buss.

Påskdagen. Bakis. Nästan. Trött. Åkte till moster. Åt ägg och köttbullar. Proppmätt. Leta påskägg med påskkryss. Jag är myndig. Alex låter. Pappa är hårig. Ål är en delikatess. Jag lär mig massor. Ubbe ska lära sig salsa. Jag får flytta in till Ubbe och träna salsa. Jag vill inte. Äta påskägg. Jag blir rund som en gris. Åka hem. Buss till Uppsala. Adam har fått en pinne i ögat. Fredrik gillar toaletten. Buss hem. Packa mitt i natten. Sov!

Ja, kort och gott - min påsk.
//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

hahah!

2008-04-02 @ 10:01:34
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0