Ibland får man ju bara skylla sig själv


Jag har väldigt mycket skolarbete att göra nu i helgen. Så mycket att jag inte ens orkar tänka på det. Dessutom trodde jag att jag skulle jobba på söndag. Sätt ihop jobb, hög med skolarbete, två dagar och mig så får du totalt kaos. Därför tänkte jag vara lite smart och hitta någon som kunde hoppa in för mig på söndag. Lyckligtvis kunde Lillan göra det. Lyckliga jag.

23.15 igår bläddrade jag igenom min kalender. Kommer fram till helgen och ser små blåa bokstäver skrivna på lördagen Jobba med Cecilia. Härligt. Jag hade skaffat mig någon som kunde jobba istället för mig - på fel dag. Så halv tolv började jag terra mina kära kollegor för att se om det var någon som kunde hoppa in för mig. Med bara några timmars varsel var folk inte överlyckliga på mig. Så jag fick masa mig upp imorse och ta mig till jobbet, lite smått deprimerad över missad sovmorgon. Imorgon kommer bli pain. Plugg för hela slanten. Bara helt fantastiskt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0