home-eli-home

Nu är jag hemma.. eller ja, har varit hemma i snart en och en halv timme.... har hunnit äta och skrivit rent min anteckningar inför provet i psykologi som jag har imorn... *suck* Men jag tror att det kommer gå ganska bra. Gäller bara att inte blanda ihop allt - ångest, fobier, neuroser och tvång... ganska snarlika förklaringar till varför man har dem och varför man får dem... aja.... pluggar man så kan man dem så vi får väl se hur det går..

Skönt att jag ändå bara har en lektion imorn... kan åka hem med 10.28 bussen... superskönt!! =D

Okej.. nu har jag två val: Städa rummet eller titta på tv... vilket ska jag ta liksom??? Jag tror jag tar tv:n och sedan tar jag rummet imorn istället! ;P

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0