Grönsaksgegga och korv, mums


Idag var första dagen på hela veckan som jag inte försov mig. Grattis. Men det betydde inte att jag inte var trött. Jag var trött som döden. Men jag lyckades mosa mig upp ur sängen i tid, vilket jag är väldigt stolt över. 

Idag är en väldigt icke trevlig dag. Det är grått, dystert och kallt ute. Lunchen smakar äckel. Mina klan-kompisar har dumpat mig. Desse sitter i en bil påväg upp till fjällen och Robin är av någon anledning inte här. Ligger väl hemma och snarkar han. Skulle följt hans exempel.

Hmm... hade tänkt skippa lunchen idag för det är äckel, men kommer nog inte överleva dagen om jag inte får någonting i magen, plus att jag blir väldigt, väldigt grinig när jag är hungrig och då kommer mina klasskamrater börja hata mig. Mindre bra. Så grönsaksgegga, here I come!

//Erika



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, den där geggan såg ju inte allt för god ut. Fast potatismosen slog allt. Fattar inte hur man kan misslyckas med potatismos?!

2008-04-03 @ 16:28:25
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0