Gårdagen - idag

Gårdagen kunde ni läsa i förra inlägget. Det sammanfattar lördagen väldigt bra. En trevlig kväll med en rolig bio. Superhero movie. Helt okej. Efter bion skulle jag och Erika gå till parkeringen där den fint parkerade volvon stod... Vi gick ett tag men när vi skulle gå över det sista övergångsstället bestämde vi oss för att ta en glass på Donken... även om vi frös som små barn en kall vinterdag.
Vi vände, fast den här gången gick vi på andra sidan gatan... ville inte möta de vi precis gått förbi igen... 
Varsin glass och sedan begav vi oss mot parkeringen som vi skulle gjort innan det lockade med glass.

På vägen hem lyssnade vi på Rix FM. Kul att det blir reklam i stort sätt DIREKT när man hör en asbra låt och man började sjunga för fulla muggar. Aja... snart var vi hemma igen.... en alldeles lagom skön lördagskväll.... (även om det lockade att gå på People ett litet tag;P)

Idag då... Gick upp halv 11 och åt frukost.
tog på mig värsta bästa mjukiskläderna...
pluggade lite engelska
hjälpte mamma att plantera om lite blommor,
dammade mitt rum,
bytte gardiner (efter mycket om och men fick jag upp dem på ett bra sätt).
ätit mat,
hämtat potatismjöl hos grannen,
och nu sitter jag här och bara chillar... asskönt!

Nej nu tror jag att jag ska äta lite chips... so long!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0