Fredag eftermiddag

Nu är jag hemma. Hade endast en lektion idag som varade i 45 min. Hade prov i psykologi som jag nämnde förut. Det gick relativt bra. Svarade bra och fylligt på varje fråga. Så jag tror att jag får godkänt iaf.

Nu ska jag äta lunch och vila lite för att orka städa mitt rum. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag så jag föstår om mamma ogillar det. =P Jag förstår inte varför jag inte orkar städa hela tiden eller varför jag inte håller ordning från början. Jag försöker intala mig själv varje gång att hålla ordning och reda men det går inte. Men nu jävlar ska det bli ändring. Ni som känner mig vet hur det kan se ut... ni har sett det för sista gången...

btw... jag vill ha mitt gamla hår tillbaka.... tycker om firsyren... Hoppas Amanda kan fixa färgen iaf... hoppas



Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0