En rubrik helt enkelt


Idag slutade jag klockan elva! Underbart skönt! Jag hade all tid i världen. Så jag satt kvar i skolan ett tag och slet på en lägenhet som jag håller på att skissa på (vilket går väldigt trögt). Därefter drog jag ner på stan på vårskojakt (vårjacksjakten kammade jag hem igår). Då jag skulle möta Robin på stan hade jag gått om tid till att välja och vraka bland skorna (jag räknade helt enkelt med att det skulle ta lite tid för Robin att ta sig ner på stan och så sant som det var sagt, jag fick vänta ett bra tag). Så jakten började. Tror jag tillbringade 45 minuter på en affär för jag kunde inte bestämma mig. Jag vankade där fram och tillbaka och stoppade foten i alla möjliga olika skor. Det slutade med att jag gick därifrån med tre par nya skor. Så det kan gå, så det kan gå...

Ikväll drar vi hem till Alex (med vi menar jag mig själv, hhm, schizo? (stavning)) för att sen glida vidare på fest hos Lillan. Blir nog skoj. Ska bara sova någon timme först. Man blir trött av en dag på stan i solskenet.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låna ett par skor till mig nästa fredag?? (A)

2008-04-04 @ 18:14:55
Postat av: Erika

haha sure xP vad händer nästa vecka? :P

2008-04-04 @ 18:16:30
Postat av: Rebecka

avslutningsfest med laget! :P

2008-04-04 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0