Örebro

Igår tog jag tåget till Örebro för at hälsa på min bror och hans sambo. Bettina (sambon :P ) mötte mig på tågstationen i Örebro och vi åkte iväg för att hämta upp Linus (bror) från jobbet. Sedan bar det av mot Mariebergs shopping, köpte lite nya accessoarer och ett par nya stävlar! :D Asfint! :P Kvällsmat på McDonalnds... :P När vi kom hem till lägenheten möttes vi av en glad Smilla (deras kattunge:P) Hon blev tokig av glädje och körde race genom hela lägeneheten resten av kvällen. Bettian bäddade min säng, så snäll som hon är:P, och jag satt och tittade på Heroes... Sedan fick de för sig att de skulle hand frukost till morgonen kl 21.30...härligt:P de drog iväg till coop och jag satt ensam i lägenheten med Smilla i knät.. det vart ganska mysigt:P

Idag dårå... vaknade jag typ vid 9 och gick upp.. Linus hade redan dragit till jobbet tidigt imorse... Bettina skulle till universitetet lite senare så hon höll mig sällskap. Sen gick hon iväg och jag hade lägenheten för mig själv igen ett litet tag... Linus skulle komma hem vid 11... jag strosade runt lite och lyssnade på musik... sminkade mig och gjorde mig lite fin.
Sedan kommer Linus hem med en ny tv... LCD förståss...:P så jag fick hjälpa honom att få den på plats så han kunde kolla om den dög... för 4000 får man inte så jättemycket men det var ju värt ett försök. Den var på plats och det var dags att testa den... fan.. den var kass:P så det var bara å packa ihop den igen och nu ska han lämna tillbaka den.

så nu sitter jag här och linus sitter vid tv:n och vi väntar på att Bettina ska komma tillbaka så vi kan gå lite på stan. Ska kolla om jag kan hitta nån fin klänning att ha på mig ikväll när vi ska parta..:P
Det ser kallt ut ute här i Örebro.. hoppas det är varmare i lilla Grillby... hare gött!

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0