Mmm...

Ibland får man för sig att inte en enda kotte tänker på dig... det är fel. För när man känner sig som mest nere vet man att det finns åtminstonde en person som tänker på en. :D

Idag har det varit en bättre dag. Var bara två lektioner i skolan så jag åkte hem tidigt. När jag gick till bussen tralladeN jag mig genom Åhléns och hittade ÄNTLIGEn en sjal som jag letat efter. Blev hur glad som helst!
Ikväll ska jag bara vara hemma med mor och far och titta på tv, äta god mat och bara ta det lugnt! Kanske kommer något bra program på tv man vet ju aldrig.
Imorgon kommer mamma och min moster ha garageloppis hos oss... då tänkta jag hålla mig undan så mycket som möjligt, kanske kommer sitta å plugga på mitt rum tror jag. Men på kvällen kommer det bli roligt.. tjejmiddag för fyra.. hur mycigt som helst! Pictionary är ett måste!!!!
hmmm nu ropar mor om att jag ska gå och hjälpa henne. Det blev ett kort inlägg den här gången för mig... :)

Grattis Emma och Sofie till körkortet förresten!!! :D  Kör försiktigt!!! :)



///Rebecka

Kommentarer
Postat av: B

Så är det ju förstås. Det finns ju de allra konstigaste som tänker på dig. Jag t.ex.
^^

2007-09-15 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0