Big Girls Don't Cry!

Den här veckan har väl varit ganska okej, Förutom att jag inte riktgit vet var jag har en del. Vet inte riktigt vad jag känner eller hur andra känner för mig. Jag tycker att det är underbart att det finns så många som litar på mig så mycket som de gör. Det gör mig alldeles varm inombords. Det känns så bra att man vet att man har många som man kan gå till om man känner att jag skulle behöva prata av mig eller om jag har något problem som måste redas ut.


Om man gillar någon så mycket som jag gör just nu och jag sagt det till denne. Hur vet jag då om denne gillar mig tillbaka lika mycket? Ska jag fråga om Han gör det eller ska jag bara vänta? Ska jag ta nästa steg också eller är det Hans tur nu? Det finns så många frågor som jag inte får svar på. Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Det är som om jag ställer frågor hela tiden men jag får aldrig något svar. Jag kanske borde låta det vara och gå vidare. Hålla känslorna inom mig och vänta tills någon kommer för att öppna min dörr och ta ut dem. Någon som verkligen vet hur jag känner. Jag vet när mina känslor är starka och när de svalnar... just nu vill de bara inte svalna... snälla svara på mina känslor nu innan de dör ut. Snälla jag ber..... <3

It's time to be a big girl now, and big girls don't cry!

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0