Tisdag!!

Första dagen på höstlovet. Haha nä, nu är jag helt virrig. Tror hela tiden att det är måndag eller onsdag idag. Tisdag, tisdag, tisdag! Igår var första dagen på höstlovet och jag gjorde ingenting. Eller jo, jag kollade på Step up. En så bra dansfilm =) Och jag pluggade. Har jag gjort idag med. Har någon jobbig religionsuppgift, ska skriva en massa om abrahamitiska religioner. Har inte vetat om/glömt bort/inte orkat med uppgiften så den är en månad försenad. Hehe. Så det kan gå...

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, ska snart bli utbytt. Far ska köra mig till tåget, dumpa mig där och plocka upp mormor och lillkusinen. Ska till Alex i veckan och vara där i några dagar. Tills på torsdag tror jag. Jaja, dags att åka. Pusshej!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0