Shopping på Ikea

Varit helt död idag, sjukt trött. Började med en shoppingrunda med min lärare och Desse på Ikea. Desse och jag skulle köpa nya möbler och grejer till rummet vi håller på att göra iordning. Jag var helt slut så tror inte jag var mycket till hjälp, hängde knappt med i diskutionerna om tyger och hyllor.
   Tillbaka i skolan igen satte Desse och jag igång med att sätta ihop fotöljen vi köpt. Huuh, tog oss ett bra tag. Till en början hade vi ingen Brzzz (typ skruvmaskin, hade lite svårt med att komma på namnet på den, så jag härmade dens ljud istället hehe) och sen ville inte de jäklans plankorna riktigt passa in.


Jaja, orkar inte skriva... Vet inte ritkigt vad jag ska skriva heller, blev väl ett ganska trist inlägg, men ja, ja. Ska nu fortsätta att kolla på Desperate Housewifes där Susan mosat en killes huvud i bildörren.

//Erika












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0