Naturdag

Har precis skrivit klart naturkunskapsprovet. Det gick väl helt okej. Äntligen lite lugn inför helgen. Inget som man känner att man måste plugga på tills på måndagen, bara ta det lugnt och slappa! Så skönt!
Imorn är det handbollsmatch som gäller. Ganska taggad faktiskt även om det inte gick så bra förra matchen. Det kanske går bättre den här gången...vi får se helt enkelt.

hmm vad händer i helgen då förrutom handbollsmatch? hmm... på lördag har jag ingen aing om vad som kommer hända... får väl bli en ganska slapp kväll.. kan vara skönt faktiskt. På söndag ska jag med till Rotebro och titta på kval fotboll. Rotebro - IK Nordia kommer bli spännande. Bönderna möter "stadsborna" på bortaplan... Go Nordia!!!

Idag är det äppelkaka på matsedeln... mums! Är faktiskt ganska sugen på det om jag ska vara ärlig. Men tyvärr har matsalen inte öppnat än, den öppnar 11. Jag sitter och väntar på att den ska öppna medan jag lyssnar på hur killarna tittar på Achmed terroristen på youtube. Det är så jävla kul. Ni borde se den nångång. Fast om ni ska söka så sök på engelska. :)

Nej nu ska jag joina polarna och titta lite på aftonbladets hemsida. byebye solong people! :P

///Rebecka



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0