Fredag

Ännu en skön helg att se framemot. Ikväll är det handboll som gäller... kick Spånga!!!!!! Imorn kanske det blir en mysig filmkväll med Erika... får se hos vem det blir hos... men o det blir hos mig måste ja storstäda mtt rum, som just nu ser ut som ett bombnedslag.. men gör inte det det i alla tonåringars rum? Eller? ^^ aja... på söndag ska ja kolla på match wiieeehooo! Hoppas Nordia vinner:P

Snart ska jag äta en supergod middag: Kyckling (grillad i ugn), potatis å bernesås (asså jag vet inte hur det stavas, men ni vet vad jag menar). Skitgott!!!

Jag känner att det märkas att jag är på glatt humör, det går så fort och lätt att skriva... jag vill ha mat nu!!! :P

Take care and drive safe!!!


///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0