Bläsch...


Hehe, vet inte riktigt vad det här är för bild, något gammalt jag gjort när jag hade tråkigt. Eller var arg, haha vem vet. Väldigt vackert ;)

Jag mår piss, piss, piss. Varit hemma idag, knappt lämnat sängen. Sovit bort hela dagen, bara kommit upp för att glo lite prision break (som jag inte fattade så mycket av, kommer inte ihåg hur förra säsongen slutade) och för att tvinga i mig lite middag. Verkligen en kass dag. Blä.
Men Rebecka verkar ha kul i alla fall. Hon ringde nyss. Hehe. Hon har rundvandring med klassen och sen ska hon på någon studentfest. Hon var över här igår och lånade allt möjligt, svart naglack, teaterblod, rött läppstift och ögonskugga. Hehe. Hon ska vara Vampyr ikväll. =) Tycker det låter så grymt kul, vill också klä ut mig. Tihi. Nä usch, för trött, pallar inte skriva. Tror jag går och lägger mig igen. Puss och Godnatt!

//Erika

Förresten, Desse har fått körkort =) Grattis, grattis, grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0