Usch!

Nej den här veckan har inte varit någon vidare! Inställd körlektion, massor av jobb letande och uppsatsskrivande. Hade två uppsatser till idag. Rätt hyffsade sådana. En analys om American Psycho och en om torget i Enköping. Tråkigt som fan var det att skriva dem.... "/ men nu är det klart och det är dags att ta nya tag. Nu är det endast tre veckor kvar till jullovet! Det ska bli så jävla underbart skönt med ett redigt lov må jag säga!

TIttade nyss på idol. Det var rätt personer av de trer som var kvar som gick till final. Jag hade egentligen velat se Daniel och Marie i final men jag fick nöja mig med en av dessa; Marie.

Imorn är det fotbollsmatch mot ESK i idrottshuset kl 17. Undra hur det ser ut med lagspelare??? Undra om vi är så det räcker.. flera är ju skadade och sjuka... hoppas coacherna tagit med några tjejer från F-93.. det kommer nog behövas... asså shit om jag ska vara ärlig, jag vette fan om jag är så taggad längre för fotbollen... känns så jobbigt lixom... jag vet inte.. jag kanske bara är i en svacka.. vem vet??? Hoppas det.... "/ Får väl se imorn efter matchen om det känns lika tråkigt som nu.... jag hoppas verkligen inte det.

På söndag ska jag spela med Div III lagt mot AIK i örsa för första gången... kommer få spela kant.. undra hur det kommer gå.. hoppas det går bra ... = )

annars i helgen kommer jag nog bara sitta och plugga efetrsom jag ska ha en redovisning på måndag i svenska nationella. 

nej hej hopp nu vet jga inte vad jag ska skriva mer så detta får bli min avslutning.... nu ska jag gå å sova så jag är utvilad tills imorn!

PoK
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0