Som sagt....

Som ni kunde läsa så hade Erika ingen bra start på dagen... vilket jag inte heller hade.  Jag gick upp kl sex för att göra mig någorlunda fin eftersom jag skulle ta kort innan jag skulle skriva teoriprovet. Satte mig i bilen som mamma körde, mot Uppsala och vägverket. Väl där var det ganska dött, bara killar och en tjej: jag. Satt där och väntade på att någon skulle komma och läsa upp mitt namn så att jag kunde få skriva min underskrift.. fick se hur mitt körkort skulle se ut när jag var klar. Hmmm kommer nog se rätt ok ut. Sen var det dags.. det stora provet.. :P
klar.... gick åt helvete, ett fel för mycket! fick 51 när 52 var godkänt! Snacka surt! får hoppas att jag sätter det nästa gång!!! :/ det är bara att ta nya tag helt enkelt.

match ikväll mot Vallentuna.... bror å bettina ska äta här...

//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

Lider med dig :( men du klarar det lätt nästa gång :)

2007-11-16 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0