Nice thinking

Jag har klarat av min första vecka på Selma =) Bara tio dagar kvar (ja, jag har nedräkning). Inte för att det egentligen är en sådan stor plåga att vara där, men det är så otroligt segt. Som idag har jag vankat fram och tillbaka mellan trend- och dam- (eller tant, som jag säger, hehe) avdelningarna på jakt efter något att göra. Så i brist på annat sökte jag igenom hela jackavdelningen och knäppte igen nästan alla jackorna. Drygt? Ja.
   När jag lunkade där fram och tillbaka mellan galgarna gick jag och funderade lite. Tillslut kom jag på att om jag skrev ner allt jag tänkter under dagarna där skulle jag framstå som helt störd (om jag nu inte redan gör det, hoppas inte det, hehe). Ibland står jag och funderar på såna sjuka grejer. Har ju ganska mycket tid till att tänka när jag vankar fram och tillbaka för att vika kläder. Två saker, de mindre sjuka sakerna, jag kom fram till under dagen är jag jag inte skulle kunna tänka mig att jobba som butiksbiträde i en småstad (vart är kunderna någonstans, helt dött!?) och att när jag är gammal vill jag bli en sådan där go, glad och söt liten tant (har ganska gott om rara små tanter i butiken, så kom att tänka på det). Eller så vill jag bli en punktant. Haha. =)

Jag ska strax ta bussen bort till tåget. Ska till Alex i helgen igen. Jobb, jobb, jobb. Är ganska trött så det kan nog hända att jag sover gott på tåget. Om det nu inte blir som förra veckan när ett helt killgäng satte sig och söp i samma vagn som mig. Någon av dem fyllde 18 så jag antar att de skulle ut på krogen och fira, högljudda var de i alla fall. Och avundsjuk blev jag, ville också ut och hitta på något kul. Jaja, det får väl bli nästa helg för min del. Nu ska jag nog ta och skicka iväg ett mail till Simon och sen klämma i mig lite godis innan det är dags att fara. Måste bara säga att jag har hittat en sådan grymt bra låt på min mp3, men det står inte vad den heter och jag kan inte för allt i välden minnas var jag har hittat den. Lite smått irriterande sådär. Hehe. Nää, puss på er!

//Erika

Vänta, vänta!! Måste bara säga, synd Rebecka!! Men du fixar det galant nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0