Ledighet

Så himla skönt med lite ledighet mitt i veckorna så här innan jul. Nu är det så att vi har avslutat en kurs som vi har på osadagar och den lektionen var min enda på onsdagar. Så detta betyder att jag kommer vara ledig på onsdagar framöver till jul! 

Men hur kul är det att ha sin första lediga dag när man är sjuk?!??! Inatt gick det typ inte att sova, jag hade för ont i halsen och inget hjälpte tyvärr. Mamma kom hem från jobbet på lunch för att hålla mig sällskap vilket var lite mysigt.  När hon åkte tillbaka gick jag och la mig en halvtimme  för att piggna till lite... fan va  jag hatar att vara sjuk!!  :@  allt känns helt hopplöst, man bara ligger och orkar inte göra ett piss, man känner att det finns saker man borde göra men man får aldrig rktigt den där kicken om behövs för att ens börja lite... 

Längtar till på fredag för Amanda ska komma hit: Frukter med choklad fondý (hmm stavning???)  asgott iaf! :D

Såååå trött!!!

///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0