I'm dreaming of a white Christmas

image91
Min söta lilla muckla.
Hittade bilden nyss, gjorde den vid avslutningen i sommras. Va mysigt, satt ute i solen och glassade hela dagarna. Tänk så fort tiden går...

Nu sitter man här en onsdagsmorgon och väntar. Väntar, väntar, väntar. Jag gjorde ju en liten tappe igår kväll och tänkte inte på att mor ska vara hemma hela dagen idag. Så imorse när jag skulle gå till bussen kom jag på att jag kan ju fan ta bilen. Jag kunde ha sovit till HALV TIO!!! suck... Funderar på att efter jag skrivit det här gå och lägga mig en stund. Är ju ändå en timme kvar tills jag måste åka. Tihi

Kollade nyss ut genom fönstret, värsta myspys, det snöar ju. Och det är frost så det är vitt och fint. Jättemysigt. Nu vill jag inte alls till skolan och inreda tv-studio. Jag vill ut på en promenad i kylan (ingen lång för det orkar jag inte) för att sen komma tillbaka, krypa ner under en varm filt med en kopp te och bara mysa hela dagen.
   Istället ska jag till skolan. Suck, suck, suck. Sen efter det ska jag på stan. Helt i min ensamhet, men visst, det funkar väl. Senare ska jag upp till studion och dansa =) Oooh, har längtat som en tok. Var sjuk sist och sen har det varit lov så jag har inte dansat på en evighet känns det som. Är astaggag. Eller ja, kommer bli det sen, just nu är jag lite seg och trött i skallen. Hehe. Oooh, det snöar, det snöar!! =)

Igårkväll mådde jag piss, ville bara dra täcket över huvudet och gömma mig förevigt. Men efter lite mysiga drömmar och efter att ha vaknat upp till mysiga vita flingor känner hela jag mig som en stor myspysboll. Jag vill ut och leka i snön, bygga snögubbar, göra snöänglar, åka pulka. hahaha. Jag vet inte riktigt vad jag snackar om, men jag blev riktigt glad över att det snöar, tihi, jag vill ha jul nu. Ut och julshoppa lite. Ooh va mysigt. Nä usch, tror det måste varit något fel på mitt te, känner att jag vill bara skriva de konstigaste sakerna nu, bäst jag avrundar och går och sover lite till. Puss på er alla!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0