Höstmörker

Det känns verkligen att det är höst och påväg mot vinter nu, mornarna blir kallare och mörkare, dagarna kortare, handbollen är i full gång, helgmysen börjas och ljusen börjar tändas. För att göra min höst lite mysigare ahr jag bytt gardiner och möblerat om i mitt rum. Gardinerna fick varma färger och gör det mycket mysigare helt enkelt. Sängen står på ett mycket mysigare ställe och det blir jättefint när man bäddar den med mycket kuddar och överkast. Visst är inte hela rummet klart än men jag ska snart gå och piffa till det sista. Imorn kommer världens bästa Amanda hit.... kommer bli tokmysigt!

Känner att jag borde träffa kussen också nu när hon är på besök i bbqvillage!!!

pusshej

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0