Vad ska man säga?

Livet kan vara surt ibland men även underbart!
När jag tänkre på hur många underbara vänner jag har runt omkring mig blir jag glad. När jag känner efter hur jag mår blir jag lessen. Så fort jag gör någonting fysiskt skadar jag mig om och om igen. Det är som om någon inte vill att jag ska röra på mig! En vän sa till mig när jag berättade för henne att jag gjort illa mig; "Man ska röra på sig så lite som möjligt allt annat är farligt!" Inte för att jag tror att det är så bra men hon har nog rätt ändå. Det mesta som man gör är ganska farligt. Man gör illa sig på ett eller annat sätt.

Många brukar ställa sig frågan: "vad är meningen med livet?" Själv har jag inget svar på den frågan men jag tar dagen som den kommer och hoppas på det bästa av den.

Det finns andra saker med livet som också är underbart och det är att vara kär eller tycka om någon väldigt mycket. Jag tycker om en väldigt mycket. Tycker han om mig? Det vet jag inte men det är det som gör det så spännande, det gör så att man vill ha mer av det som man inte får.

Kärlek är det enda som lever på hunger
och dör av överflöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0