Tisdag

Tjenare!

Idag är det Erika som skriver igen, egentligen skulle Rebecka sköta det idag, men ser att hon ej gjort det så varför inte. Har ändå inget speciellt för mig. Fast jag borde plugga till provet imorrn... och läsa om den äckliga ilskna lilla dvärgen... Ja,ja, finns bättre saker för sig än att tjata om den där skiten.

Idag har vi haft nationella prov i engelska, det gick strålande bra, fick svara på massa frågor om tunnelbanan i New York. Rebecka och jag fick genast minnen och hon ringde mig ganska snart efteråt för att snacka av sig lite. trevligt, trevligt... Hon hade lååång håla, så antar att hon hade litet trist. Själv hade jag expo, vi skulle klä om stolar i randigt tyg. Hmmm, ibland undrar man vad fan det är för linje man går... Förresten, kan ju säga att jag går på GUC i Uppsala som e en ganska soft, lång bit å pendla men det funkar... Anyway, stack tidigare från stolinklädningen och drog till Enköping. Skulle ha körlektion, som gick ganska hyffsat, trots att ja va nyvaken och inte så klar i huvudet. Men jag piggnade till efter ett tag iaf.. Drog på stan en stund, prövade en klännig och köpte godis. Very nice indeed. =)
                                          image9

Hmmm...  Kom hem, pluggade tio minuter, sen krashade i soffan. Glodde lite på ugly Betty och Desperate Housewifes. Tihi. Och drack jordgubbste och mumsa kex. Älskar te nu för tiden, myyyys =) Rebecka presenterade mig för jordgubbssmak på valborg, tihi. ooh, vill att det ska vara valborg igen, det vara så grymt mysigt. Sitta med flickorna vid ån å snacka skit, skit, skit. Dra runt på stan bland allt härligt folk (vissa en aning för fulla, tihi). Få huvudet nästan doppat i elden på Virres grillfest. Dra på krogen (halvt död, tar på krafterna att hålla igång en hel dag) med Brave å shaka loss. tihi. men det var en mysig dag =) 
            image11     image10
                   Myspys flickorna i solen på bryggan.                                                           Massa, massa folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0