Paaarty Paaarty

Halloj Halloj!

Erika är så oootroligt jävla trött idag!!! Men har haft en sån underbart skön helg. Har träffat min underbara kusin Alexandra i helgen. Drog dit hyffsat tidigt i lördags för att dra hem till mormor och spana in hennes nya lägenhet, som va riktigt mysig. Liten, men mysig. Skulle tänka mig att ha en sån söt liten etta själv. Det skulle vara asnice. Jag vill flytta hemifrån, det skulle vara myspys. Min kusin och jag har en liten lömsk plan på att jag ska ta ett år ledigt efter gymnasiet och driva runt i olika städer för att spana killar. Sen efter ett år ska hon och jag flytta ihop i en söt liten lägenhet i den stad där det fanns flest snyggingar och plugga vidare på högskola. Låter väl supersmart, haha. 
   I alla fall, efter att ha hälsat på mormor drog Alex och jag hem till henne. Hennes moder är i Finland så hon hade tänkt att ha en liten fest, som blev råmysig. Dök väl upp lite fler folk än väntat, men det var ju ändå riktigt schysst folk.  Jennie, Laura och jag tog en liten klättring upp för en sandhög och balenserade i högklackat på en konstig stång. Resten av kvällen gick mest ut på att umgås med en (det var han själv som sa det, haha) Brad Pitt-liknande kille och däremellan lyssna på hur hans polare drygade sig. Fast Jennie och jag hann med att visa upp våra skills i att gå som struttsar, dock var vi lite ringrostiga då det var ett år sen sist. Haha =) I slutet av kvällen var alla halvt däckade och hälften hade stuckit så det blev ett litet gäng som satt och gjorde egentligen ingenting (glömde helt totalt bort Bluffstopp), för att mellanåt smita ut för att röka bort både huvuden och lungor =) så trevligt, så trevligt tihi
   Okey, jag kan nästan medge att jag blivit beroende av att festa. Det är så underbart mysigt att vara ute och hänga, träffa nytt folk. Dessutom är alla så uppspelta och glada (inte bara pga alkohol) då det nalkas fest. Alla eller ja, nästan alla, det finns ju en hel del buttra människor därute (Ja, jag använder ordet butter), skiner upp och blir dubbelt så trevliga.
Usch, jag hade tänkt skriva mer, men min hjärna och tankeförmåga håller på att totalt rasa samman så vi tar det en annan gång. Bilder får komma senare då jag väntar på att Laura ska lägga upp dem på sin blogg. =)

image31 image32
Bilderna har kommit, här e Jennie, Jag, Sara och Evelina (skäms för att säga det, men vet faktiskt inte vem som e vem) och sist men inte minst, min kusin Alex.

God nattpuss till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0