Fotboll!!!!!!!!!!!

Oh My God!image16
Vad finns att säga än att jag bara älskar att spela fotboll och titta på fotboll! Spelade i söndags och vann med 0-4 på bortaplan... känns ganska så starkt faktiskt! *stolt* Efter min match åkte jag och tittade på när herrarna spelade borta i Uppsala.. de vann också, vände från 2-0 underläge till 2-3 som också blev slutrestultatet! :D image15
Man kan inte sluta små-le när jag tänker på mina två anledningar till varför jag titta på herrarna...:P den ena är för att fotboll är så otroligt kul att titta på (lär mig en hel del också dessutom) sedan är det för spelarna så klart! Det finns ju en och annan snygg att titta på :P inga namn nämnda än så länge ;) tror inte att jag kommer göra det heller.... men de som känner mig väl vet precis vilka jag snackar om... hehe... snart är det match igen och jag är verkligen inte den som är sen att vara där!
Fotboll forever and ever.... :P

sedan har vi den här otroligt jobbig kärleken som man väntar på... kanske går man och väntar på fel person, hoppas för mycket på att något ska hända, jag vet inte riktigt... jag kanske borde bege mig ut och jaga lite, eller så sitter jag här och väntar tills någon bara dyker upp. För det finns väl någon till alla? Eller?
///Rebecka... #13
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0