FAN!

Idag var det några dagar sedan fick jag reda på nationella provet i matte... fan vad jag hatar matte och dess lärare!
men man kan inte alltid ha det bra här i livet. Men som man brukar säga: Livet är inte en dans på rosor.
Men jag är i alla fall lyckligt lottad som har underbara vänner som stöttar en i allt man försöker göra! You know who u r!!! ;) Tack så mycket! :D

Sedan är ju inte allt kässt precis... jag fick nämligen reda på att jag skulle få sommarjobba i sommar! Jippieeeeee!!!!! Money here I come!!!
Å en sak till, nu är det inte alls långt kvar till skolavslutningen, och efter det är det heller inte alls långt kvar tills jag fyller 18!!!!!!!!!!!!!!! Krogen!!!!!!!! Jihooooooo! (ursäktar alla utropstecken)

okej åter till verkligheten.. skolan är väldigt jobbig nu så här på slutspurten. speciellt när man vet att man väntar på att få göra ett prov som man egentligen verkligen inte ha... men vad gör man? Jo, man tar det som det kommer, bara att leva med det.
image21

Så gott folk, ta livet med en nypa salt... ;)

That´s all for today....Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0