Stockholm

Underbara dagar är de dagar som man kan umgås med sina närmaste vänner och ha otroligt kul tillsammans. Igår var en sådan dag. Jag åkte till Stklm med Erika till Kungsträdgården för att titta på lite folk och äta god mat. Även omdet inte blev så mycket mat som vi kanske hade räknat med så blev det ändå en väldigt lyckad kväll! Träffade hennes polare från Jakan. Först ville jag inte riktigt träffa dem, men jag gjorde det ändå... och oj vad jag inte ångrar att ja gjorde det. De var asroliga! :P Visserligen gjorde de skämt om Grillby hela tiden. men de flesta skämten var ganska roliga! Sedan satt vi och lyssnade på musik och man försökte prata med folk men man kunde inte höra ett ord av vad de sa.


Sedan började kvällen lida mot sitt slut och det var dags att gå mot pendeln... det var också kul... alla var väl lite övertrötta och en del hade väl druckit en aning lite för mycket... folk runt om tyckte nog att det var lite störande för de flyttade sig till en annan del av tåget! :P oj vad vi skrattade !

Det var en lyckad kväll! Tack ännu en gång för att du är min allra bästa vän Erika! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0