Sommarlov

Nu äntligen har det blivit sommarlov och solen skiner som aldrig förr.  Vattnet är varmt och man ligger å solar nästan hela tiden. Vännerna tar med dig på fest och du lever livet gott. Sedan kommer sommarjobben, man längtar efter pengar men man vill egentligen inte jobba för dem. ( :  Och med de pengar kommer man shoppa för eller spara till någon resa, som jag själv i det här fallet kommer göra. Jag och Erika har planerat att resa utomlands efter studenten. Vi vet inte riktigt än vart, men jag vill i alla fall åka till Kroatien. Det verkar så underbart vackert där.  Men man vet aldrig vart fötterna bär en. Just nu ska jag i alla fall njuta av den sista sommaren under min skoltid. Hoppas att något spännande händer och att den boir den bästa sommaren genom året jag levt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0