Torsdag

Var ledig igår och är ledig idag.. sååå skönt! Igår var jag in till stan och hade körlektion, gick faktiskt väldigt bra med tanke på att jag inte kört på länge.
Idag ska jag städa mitt rum (vilket verkligen behövs) måste ju lbi julfint! =)  Sen kommer jag nog gå ner till affären och köpa lite godis som jag sedan ska lägga i en lite rosa låda som jag och Amanda ska ge bort. Senare ikväll ska jag och Amanda julpyssla med kyrkan... det kommer bli så mysigt tror jag! =)

Imorn är det sista julavslutning som jag kommer vara med om i skolan... känns faktiskt lite sorgligt på något sätt. Kommer sakna alla mysigt julpyntade klassrum, alla julklappsbyten, alla jullekar, alla "God Jul!"... alla pepparkakor och julmust. Kommer sakna.... sakna....
Imorn blir det jullov.

Efter avslutningen ska jag och Erika åka till Kista centrum å småshoppa de sista klapparna.. jag har ju några kvar... jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till pappa. Och till Linus.. varför ska det vara så svårt för?! Hoppas jag hittar något till slut.

///Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0