Mitt 2007

ÅR 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oooh ja =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga, inte vad jag kan minnas iaf hehe. Men i år ska jag ha minst ett och hålla det ska jag också göra!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Om husdjur räknas så dog min lilla vovvsing =(

5. Vilka länder besökte du?
Thailand!!! Tyvärr inte Finland, var påväg där ett tag, men nästa år ska jag dit och äta glass =)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Skidor!! Jag ska åka skidor som fan och jag ska bli bäst på snowbord. Ser fram emot fjällen som bara den!!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Oj, resan till thailand kommer jag minnas. Och 16/3, 17/3 - blev 18 och firade det med Jennie. Sen en massa andra härliga kvällar. Nyår var roligt också.

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag tog körkort för fan! Sååå stolt!

9. Största misstaget?
Hmm, nu när jag tänker tillbaka så har nog mina misstag inte varit så farliga...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaa...

11. Bästa köpet?
Oj, vet faktiskt inte, köpt så mycket fint. Men kan säga att jag köpt alldeles för mycket godis. Haha. Kanske ett blivande nyårslöfte?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Krogen och kläder tror jag nog. Krogen varje helg där efter jag fyllde 18.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att fylla 18, lära känna nytt folk och ta körkort. Att få total renovera mitt rum.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Akon, nej förresten, det va förra året.. jag vet inte... Eller jo, en låt som Jennie och jag sjöng på under "förfesten" innan krogen, kan dock inte minnas just nu vad den heter

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite gladare. Tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat ännu mer roligt folk...? nja, jag vet inte... Rest!! Jag ville till göteborg i sommras! Men nästa år ska det bli alla möjliga olika stopp, fjällen, fjällen igen, Malta, Finland, kanske hinner med Göteborg också om man har tur.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm...

18. Hur tillbringade du julen?
Kusiner, moster och mormor ska komma hit, så de blir en vanlig jul i år.

19. Blev du kär i år?
Nope

20. Hur många one night stands?
Haha, I won't tell ;)

21. Favoritprogram på TV?
Hittat ett nytt bra program, Miami Ink =)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, det gör jag ej

23. Bästa boken du läste i år?
En oväntad semester, Finnigans upprättelse (lr nått sådant) och Harry Potter, haha

24. Största musikaliska upptäckten?
Minor Majority, Nine Days... och en låt som jag bara älskar som jag inte vet vem det e som gör :P Och, nej usch, har hittat så många grymt bra låtar

25. Något du önskade dig och fick?
Jaa, körkort och thailands resa =)  Har alltid velat åka till thailand (var visserligen där när jag var väldigt liten, men kommer ju inte ihåg så mkt av det) Fick även göra om i mitt rum som jag tjatat om i flera år, väldigt skoj, väldigt nöjd.

26. Något du önskade dig men inte fick?
joo... det var det säkert...

27. Årets bästa film?
Hmm... Step up och massa, massa andra

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var i skolan och fick en hel tårta av Desse. Kom hem, åt supergod middag (och mer tårta) och gick sen ut i skogen och grillade med Rebecka. Haha

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Joo, klart det finns

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Ehm, Erika-stil? hehe =P

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner =)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
hum?

33. Vem saknade du?
Kola såklart... och säkert en och annan person. Just nu skaknar jag Jennie, så himla länge sen man sågs =(

34. De bästa nya människorna du träffade?
Oj. Lärt känna kusin Alexs kompisar, riktigt härligt gäng. Sen har jag ju lärt känna massa andra skojiga människor =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hänger med till Göteborg :D

2007-12-18 @ 18:34:30
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0