En bra ursäkt för dig som är korkad (på fredagar)

Haha okey, har precis fått kommentarer om att mitt senaste inlägg hade lite fel. Stackars Tommy hette visst Thomas. Haha, klantiga jag, men det är faktiskt svårt det där med namn =)

image104

Så, nu har jag klarat av min första skolvecka efter praktiken. Ganska skönt att ha det avklarat. Eftersom jag jobbat och haft mig några helger så var jag grymt taggad på utgång ikväll, men blev lite dissad så jag hamnade istället hemma framför datorn (sur över det? Jaa). Satt i några timmar och kämpade med mormor och mosters julklapp (Shit vad med tid vissa saker kan ta) samtidigt som jag snackade med Christoffer. Verkar vara en ganska rolig snubbe det där. Vi kom fram till två väldigt smarta saker. Först och främst, det är jobbigt att tänka. Det är ansträngade och man  blir trött. Därför är det helt okey att vara helt blåst och pantad på fredagar (då har man ju precis klarat av en lång och jobbig vecka), en väldigt bra ursäkt när man blir kallad för korkad. Andra saken vi kom fram till, vilket jag egentligen inte borde gå ut med för vi tror att vi kommer tjäna massa pengar på det och få nobellpris och käka nobellmiddag (som vi förresten fick i skolan idag, mums), är att Idol är bara till för en sak. Tyvärr så är det ju fredag så jag har helt glömt vad Idol är bra för. Jooo! Nu kom jag på! Det är ett bevis på att skadegläjde är den sanna glädjen. Eller något sådant, det lät väldigt smart när han sa det i alla fall. Hoppas ni inte förstår någonting för då kan ni inte sno våran nobellmiddag =)

 
Mina nya fina stövlar. I måndags prövade vi ut och beställde studentmössa. Hur sjukt som helst! Bara ett halvår kvar!

I alla fall, imorgon bär det av till Sthlm. Dags att shoppa lite julklappar och fixa och trixa. Ska bli skoj. Ska träffa Alex på dagen och senare på kvällen ska vi till Thomas (HA! nu blev det rätt) och chilla lite. Nisse ringde nyss (han var väldigt redlig) och tjatade om att jag skulle med ut på krogen imorgon. Men ja, vi får väl se. Skulle ju vara kul när det inte blev någonting idag, men andra sidan så börjar jag inse att mina pengar börjar ta slut. Och jag har knappt börja julshoppingen än. Mindre bra...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga stövlar!!!!
:D

2007-12-08 @ 14:14:02
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0