Du trodde att de inte fanns...

Fan jäval blogg helvete! Här sitter jag och anstränger mig för att skriva ett sött litet inlägg trots att jag är trött som döden och vill bara gå och lägga mig. Vad tror ni händer när jag ska publicera skiten!? Jag har inte en jävla aning, men inte blir det publicerat i alla fall! Pucko blogg! Just ikväll gillar jag inte dig ett jävlaste dugg, radera mina inlägg sådära...

I alla fall, får väl korta ner mitt söta inlägg till några rader för nu är jag pissigt trött och känner inte för att skriva några söta inlägg. Istället kommer jag skippa hela skiten och bara citera Robin, han var för rolig idag. Han, jag och Desse har slitit hårt med vårat bidrag till Eventet. Och om bloggen inte hade krånglat hade jag talat om för er vad jag menar med det, men nu struntar vi i det helt enkelt. Istället får ni gissa. Dagens bästa citat i alla fall, fick mig att skratta varje gång: "Du trodde att de inte fanns, men här kommer de från landet Ingenstans." Hoppas ni inte fattar ett piss. Pusshej.

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0