Helgen med Sara

Helgen går så fort när man har kul!  Visst jag sitter här och skriver på en måndag men ja kände att jag var tvungen att berätta lite om vad som hände ändå.
Helgen började med att jag och familjen åkte ut till Bresse (eller snarare Ryssbo) för att fira en 60åring. Det var jättemysigt till en början men jag tröttnade snart och ville inte till city med Sara för att röja lite. När klockan slagit 23.00 (ca) fick vi skjuss till city och vi träffade en viss Olin.. :P Vi hade askul när vi dunkade musik och pratade med varandra (eller ja, försökte prata iaf). Kvällen började lida mot sitt slut och det var dags att dra sig hem till Sara. Men sova blev det ite ens när vi kom hem. Olin som kört hem oss stannade för att han tyckte om att snacka sa han iaf:P Men sen var jag och Sara bara tvungna att gå och sova om vi skulle orka med morgondagen.

Vi vaknade 3.30av att mobilen ringde och en anna Sara vill prata lite... visst var jag trött men kunde inte svika henne. Samtalet blev kort och jag kunde vända åter till drömmarnas land. När solen började lysa något mer än tidigare på morgonen gick vi upp öför att äta frukost. Frukosten gick snabbt då vi ville gå ner på stan bara för att ha något att göra. Men det var ganska så trist så vi stack till någon park (kommer inte riktigt ihåg vilken) och lyssnade på musik istället.
Medan vi satt där och pratade medan vi lyssnade på musik kände man hur hungern började krypa sig på och vi gick hem.


Kväll: Smink, spray och kläder. Det var dags att dra fram allt sådant. När vi gjort oss något snyggare än innan gick vi ner till hamnen och tog oss en väl nerkyld cider för att slappna av lite! :P Men det var bara början.
Efter hamnen drog vi till O'Learys och satte oss där en stund också för att sedan ringa till Honom. Han svarade glatt och jag tyckte att vi skulle träffas. Sara och jag tvekade inte utan gick direkt. Lulliga som vi var hade vi väldigt kul på vägen. Även om det tog lite längre tid än planerat att gå (eftersom vi behövde ett par kisspauser) möttes vi av en glad blick. Han var lika glad som jag och Sara var. Även om mötet inte varade särskilt länge kände jag hur en känsla av lycka fylldes när Han senare på kvällen ringde och frågade hur jag mådde:P
Lite mer hände den kvällen men det återstår till de delaktiga att berätta:P Helgen var iaf en av mina roligaste hittils:P Sara du är så sjukt rolig! <3

// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0