Åk bort

Ringde till Com hem idag för att klaga på att jag får betala för något som jag inte ens kan använda. Tydligen så ska jag betala för Viasat Gold HD. Men jag inga HD kanaler alls! WTF!?
Ringer till dom och betättar det hela. Då säger hon från andra sidan att min tv och min tvmodul inte har HD! Kände mig rätt lurad från början eftersom jag frågade när jag skulle teckna från början om min tv kan ha HD osv. Då säger kärringen att: ja du kan ju tänka på det till nästa gång du köper tv att den ska ha inbyggd HDtv... Eller så kan du ju köpa en digitalbox?
Då frågar jag: jaha så jag ska betala för något som jag inte kan ha för att jag blev lurad från första början?
Hon: ja för vi kan tyvärr inte göra något.
Tack för den Com hem.

Puss
//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0