Here we go

Okey, okey, om de ska vara på det viset.
Mitt liv rullar på, full fart som alltid. Helgen va spårad, skitkul. Av någon konstig anledning vaknade jag med lägenheten fullproppad med personer och jag kan fortfarande hitta kebabrester på golvet. Fräscht. Nej.
Så, jag ska städa idag. Och så ska jag hinna med en fika med Jennie.
I veckan blir det skola, jobb, träning och lite annat skoj. Det dyker alltid upp skoj.

Rebecka, skulle inte vi simma o sola tillsammans? :O
Och Foo Fighters, biljetter finns. Ska vi? :)

Snart fyller jag år, 22 hela år. Trallalalala.
Vad vill ni veta mer? Rebecka har ju lovat att jag ska lägga upp bilder från fjällen såg jag. Så det kommer. En eller två. Vi kör på det. Resten finns ju på facebook för er som är tillräckligt nyfikna.

Naanannna, i helgen funderar jag på att bjuda mor o far på tre rättersmiddag. Mums. Redan planerat vad jag ska laga. Det enda är,kom jag på nu, kommer bror? Han äter nämligen inget av det jag tänkt bjuda på. Kul för honom. Han får dricka vin. Nä, för det dricker han inte heller (vad jag vet) så vatten och bröd för honom. Kanske att han kan få slicka rent skålen med vaniljssås. För vem äter inte vanlijssås???

Bakade för övrigt söta alla-hjärtans-dag-semlor till familjen. Med rosa grädde och hjärtformade lock. Tihi.
Nä, nu har jag väl gjort en uppdatering så det räcker.

   

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0