Bara idioter och jag

Varmt, åh så varmt. Det kan bara vara idioter som tränar när det är så här varmt. Och jag då. Började helgen med att svettas bort troligtvis 20kg på gymmet. Känns ju bra. Eller... Äckligt varmt var det ju i alla fall. Mötte mamma där också, först kom hon förbi pustandes och sa bara "fy faan" stunden efter lät det "det här kommer bli min död". Jag kan hålla med, i sommar blir det nog min död med. Det är för varmt.

Nicklas och jag har ju utmanat varandra lite. Kalla oss (eller mig som utmanar honom) dumma, men försten till magrutor. Haha, så jag måste ju kämpa på. Vann jag inte i lasergamet (utklassning där, han döda mig 22 gånger) så måste jag ju vinna någonting annat. Så vänta ni bara...


Det här har du att vänta, älskling... ;)


//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0