Snöööö

Jag det har väl inte undgått någon att det har landat massa lappmögel på backen. Snö alltså för er som inte förstod. Halt som tusan är det, men så länge man är försiktig så är det ju lugnt. =)

Mamma och pappa är i Thailand som sagt. Det är dom värda. =) Så jag tar hand om huset lite grann. Fick hjälp av Adil att skotta garageuppfarten igår. Väldigt snällt, eftersom jag är så himla lat och tog kanske bara två eller tre tag. =P

Och så är det match i helgen då. Mot Åkersberga... 17.40 börjar matchen, bortamatch. På en lördag lixom. Fast jag är inte förvånad, det är ju trots allt i Sthlm vi ska spela.

Happ, det var allt för nu...

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Bror

Tänk att det inte förvånar mig det minsta lilla att stackars Adil fick skotta hela uppfarten!:-D

2010-11-13 @ 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0