Helg = fullpackad helg!

Imorn tar jag 9.10 bussen härifrån mot Enköping för att jobba. =) Sen åker jag hem för att dra dammsugaren genom lägenheten, finns lite sågspån och annat damm på golvet som skall bort. Får ju storfrämmande från Grillby. Elin och Erica kommer hit för lite mys. Det blir varma mackor, film och lite melodifestival.
Sen på söndag förljer jag med jäntorna tillbaka till Grillby för match mot Almunge. Tror faktiskt på vinst. Är grymt taggad på det.
På söndagkväll ska Sofia komma över för en grym film- och bakkväll. Man behöver en dag innan man nästa vecka börjar igen. =)

Nej nu ska jag ta och sova tror jag. Ska upp kl 8 imorn så jag hinner äta lite frukost innan bussen.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Frida Shamoun

Jaa speciellt våra spontan kvällar:D

2010-02-07 @ 12:31:41
URL: http://shamouun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0