Det går isbjörnar på gatan!

Rätt off i bloggen just nu. Update:
Har väl inte hänt så där grymt mycket. Jag har bokat flygbiljett till London. =D Det är bara två veckor kvar tills jag åker nu faktiskt. Den 9e mars är det bokat. LÄNGTAN!!!

Den här veckan är det inte så jättemycket som står på schemat. Ska plugga lite, har bokat tid i tvättstugan, så tvättas skall det också göras.

Ringde till Sofia för att höra hur hon hade det för en stund sen också. Hon berättade att hon och Jossan hade bestämt att de skulle komma och hälsa på mig, så hon tänkte att det kanske var bra att berätta för mig innan de dyker upp så att jag har en chans att hinna städa. :P Hon känner mig väl. ;)

Nej nu måste jag gå och handla. Har ingen mjölk hemma och så måste jag köpa lite saker till maten ikväll. Kyckling med kokosmjölk och röd curry står på schemat. =) Mums!

Puss
/Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

sv. haha, yepp.

2010-02-23 @ 09:02:02
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0