Bakis smakis

Grym kväll igår! Bowling på Bowlaget för Norh fyllde år. Träffa skitroliga människor från Åre på VIP som skulle köpa en bil i Södertälje. Kan ju säga att jag och Erika fick oss många skratt under hela kvällen. =P Så just nu sitter jag här och är astrött i min soffa. Lite bakis idag också. Har städat i lägenheten tills imorn. Mamma kommer och hälsar på och då kan det ju inte vara stökigt.
Längtar tills bror min kommer och hälsar på så han kan se att hans lillasyster också har blivit vuxen. =) Så när kommer du hit?? =)

Imorn ska jag har Skypedate med Donna. Jag ska fråga henne vilken flygplats jag ska välja att flyga till när jag ska hälsa på henne. Fanns typ fyra olika flygplatser i London. Lite svårt att veta vilken som är rätt.

Asså det är sjukt, jag är ashungrig igen även om jag har ätit jättemycket redan. Måste beror på att jag är bakis.. hmm... aja ska gå och kolla vad jag har i kylskåpet, det kanske finns något gott som kan fresta en hungrig mage. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

jätterolig kväll <3

synd bara att vår bowlingbana gick upp i rök xp

2010-02-15 @ 09:45:33
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0