Morgonstund har guld i mun

Mitt Internet är tillbaka! Tack och lov.
Idag, efter att ha kämpat mig igenom en jobbarhelg, är jag ledig. Så nu tänkte jag ta mig ut på en morgon promenad för att sen göra mig iordning och dra till Sthlm. Börjar känna mig frisk nu, för i morse vaknade jag halv åtta. Friskhetstecken iaf. Men ringde läkaren ändå för snart hostar jag sönder både lungor, hals och rygg. Hon skrev ut någonting som jag ska hämta någon gång på något apotek. Hoppas fan att det hjälper så jag får sova inatt.

Nu blir det morgonpromenad i solskenet.


Jag vet inte varför den blev sne, men jag orkar inte.
Kroatioen, där hade jag velat ta en morgonpromenad nu.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0