"Your the one that fears me"

Jag hittade ett usbminne med musik på. Har fortfarande inte fått över all min musik från mamma och pappas dator så springer runt med det där usbminnet överallt. Nu i alla fall hittade jag det så nu sitter jag i höstmörkret med regnet utanför fönstret och lyssnar på gamla godingar. Sådant man lyssnade på för länge sen. Så nu sitter jag och drömmer mig bort i gamla låtar och minnen. Sammanfattat så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för idag. Jag vet vad jag vill göra. Antingen vill jag till Ikea och shoppa loss eller krypa ner i soffan och kolla film. Eller ta en promenad. Men jag har inga pengar att shoppa för och jag har inget sällskap till filmen. Så kanske en promenad? I alla fall kanske blir en utgång senare ikväll. Om jag orkar. Och om jag har pengar. Och om tjejerna inte är för bakis från igår. Många om, så vi får väl se.

Igår "överraskade" jag Christoffer med en middag. Det blev kanske inte en så stor överraskning då han redan visste att han skulle få middag, men men. Tanken var att det skulle vart en överraskning i alla fall. Jag blev åtminstonde jättenöjd med maten. Haha. Det var inte så komplicerat, men nöjd blev jag ändå, för även om det inte är komplicerat så kan man misslyckas på många sätt.

Nu i alla fall, ska jag antingen göra något kreativt, åka till Ikea utan pengar eller ta den där promenaden. Vi får se.


//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan komma och göra dig sällskap. Kommer om kanske tre timmar ;) hehe

2009-10-17 @ 15:21:00
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, jag tror det går ett flyg snart så om jag hinner med det så tar det faktiskt inte så lång tid innan jag står vid din dörr och plingar på! ;)

2009-10-17 @ 15:37:38
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0