Halloween

Ja det blev väl inte som räknat igår... Men så kan det vara ibland, inget man kan rå för. Hade väl hoppats på att det skulle vara lite roligare. Men det slutade med att jag och Sara tog 23.15 bussen hem. Jag var astaggad men Sara tyckte väl inte att det var så roligt som hon hade hoppats. Och jag hade verkligen inte hjärta till att säga: nej men då får du ta bussen hem själv, hej då! Så gör man inte som vän. Så jag ringde mamma och sa att planerna hade ändrats... var hemm typ runt 00.15 igen...

På fredag ska jag med på pubrunda i Uppsala. Jag tror att det kommer bli grymt skoj. har redan valt vad jag ska ha för kläder. =)
Btw så är mitt hår väldigt svart nu och kommer vara så ett tag framöver. Ska bara fixa till den röda slingan sen också. =)

Puss
// "Little Black-headed me" Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0