Bara en vanlig tisdag. Typ.

Helgen har vart härlig. Halloweenfest i fredags. Skulle blivit en till på lördagen, men jag var för trött och behövde plugga. Så jag åkte hem till Christoffer med papper och penna och medan han lagade mat så pluggade jag. Vilken lyx. Haha. Senare på kvällen blev det bubbelpool och en promenad med deras vovve. På söndagen dans som vanligt och sen hem och plugga. Men fick inte mycket gjort då kan jag säga. Lite i reklampauserna i Djävulen bär Prada.

Idag blir det lite jobb ikväll. Innan dess städning och tvättning. Jag har målat garderober här igår så nu ser det kaos ut. (inte garderoberna, resten av lägenheten (garderoberna ser bara lite kaos ut hehe)) För jag har inte lyckats få dit garderobsdörrarna igen xp Jag ska pröva en gång till och om det inte funkar får jag väl vara utan dörrar tills någon har vägarna förbi här.


En liten bild från festen på muntergökarna. Ser inte allt för glada ut här xp
Nu när jag tänker på det, uttråkade elever och läraren
som pekar bestämt med sin pekpinne.
Vi levde oss in i rollerna haha
(och är det inte John Blund i hörnet där som sitter och sover?)


//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0