Efter regn kommer solsken...

Ja, som sagt igår var ju inte den bästa dagen direkt. Men det är mycket bättre nu. =)

Sitter hemma hos Thomas nu och väntar på att han ska duscha klart. Sitter i hans syrras, Maddes, rum. Hope she don't mind. ;P Senare runt tre så ska vi dra iväg till stället Thomas ska tatuera sig på... Och jag hoppas att jag också kan få en tatuering där.. typ lite drop in lixom. Hoppas hoppas. =)

Den här veckan går jag bara i skolan på tisdag eftersom torsdag är en röd dag. Rätt skönt faktiskt. Får se om jag och Erika kanske hittar på nåt. Vad säger du om Sthlm Erika? ;)
På torsdag eller fredag ska jag göra nån söt frisyr på Madde som hon sen ska ha på skolavslutningen. =) Lockigt ska det bli. Tror hon kommer passa jättebra i det. =)

Nu låter det som om Thomas är klar i duschen... =) Ska väl hjälpa honom lite med hans fötter. Trotsa min egen rädsla för fötter... shit pommes ja kommer dö! =P Hihi!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

sv:härligt att höra gumman :)

ska du tatuera dig idag? eller är det drop in en annan dag du pratar om?

2009-05-18 @ 13:06:31
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0