Sorry

Jag vet att det går trögt med bloggandet... men det bara går inte att slita sig från böckerna.. har redan läst halva andra boken så imorn är nog den också utläst! =)

Nej... nu fortsätta läsa... =)

Btw.. för er som undrar hur Erika har det så har hon det fint. Dessvärre blåmärken överallt som hon tydligen tror att hon fått av mig... Fick ett undrande sms om jag utförde voodoo på henne eftersom hon inte riktigt visste vart hon fått dem ifrån... hahah varför skulle jag lixom? =P men men... Hon har det bra iaf!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

erika har det underbart, sitter nagra minuter vid internet har i egypten, hoppas allt e bra dar hemma i grillby oxa, pussar

2009-03-09 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0