Den bästa trion


Jaha. Nu sitter man hemma hos Christoffer, ensam och övergiven. Han försvann för att döma hockey. Men då kanske jag kan passa på att sova några timmar till?

Igår var det supermys. Jobbade, gymmade och sen drog jag in till Uppsala. Träffade Desse och Robin som jag inte sett sen i typ sommras. Väldigt roligt. Tog en matbit och sen hamnade vi på O'learys resten av kvällen. Jim tittade även förbi. Senare blev det bara Robin och jag kvar, men vi mötte några som han kände. Där i gänget blev jag plötsligt raggad på av en icke lesbisk tjej. Haha. De var ett väldigt galet och roligt gäng de där.

Och ja, på ett magiskt vis sitter jag nu här hemma hos Christoffer. Gick till så att det galna gänget försvann, O'learys stängde och jag vandrade runt själv ett tag. Satt sen ett bra tag och kände mig mobbad inne på Max. Det var ju iskallt ute, där kunde man ju inte gå omkring. Och där satt jag tills Christoffer dök upp och vi äntligen kunde ta oss hemåt.

Det jag ville få sagt med det här inlägget var att det var väldigt kul att se Desse och Robin igen. Det var nästan som om ingen tid alls hade passerat sen sist vi sågs. Desse pratade om allt och ingenting och Robin gav oss bl.a. en updatering om hans skäggväxt. Allt kändes som förut - bortsett från att vi inte satt i skolcafeterian...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Okej, låter bra det.. :) Ha så kul i fjällen. :)

2009-01-18 @ 20:27:38
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0