L.A. here we come!


Jobbet idag var segt. Riktigt segt. Och då slutade jag ändå tre timmar och arton minuter förtidigt. Ändå stod jag knappt ut. Då är det tur att man känner super Brave. Han fick mig att genomlida dagen och uppmuntrade mig när jag kände att jag höll på att bli galen av att trycka på min knapp vid maskinen. Och ja, alla våra sms är skrivna på engelska, because we are nerds!

"Well buttons are fun =) just press buttons there and over there and a little bit over here.. an just stand back and enjoy the fireworks =P"

"That do sounds like fun =) but erika will not be having her job left after that. no job = no money, erika have to live home forever, mum and dad go crazy at here and leave erika at the streets of enköping and erika will freeze to death. no fun there =S"

Det slutade med att vi båda ska åka till L.A - det är jag som flyger planet. Tror nog bestämt han väntar på mig på flygplatsen as we speak och har nog antagligen suttit där hela dagen. Bäst jag skyndar mig! Någon som törs åka med?

//Erika


Kommentarer
Postat av: Therese

Sjävlklart så följer jag med... :D Men frågan är om det verkligen är så bra om du flyger planet.. :S

2008-10-09 @ 22:56:49
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0